سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیامک

از یارو میپرسن ساعت چنده؟ یارو بلد نبوده میگه : بدو بدو دیرت شد!!

غضنفر میره مسجد وقتی میاد بیرون میبینه کفشش نیست میگه 4 حالت داره 1 نیامدم 2بدون کفش اومدم 3 اومدم رفتم 4 بعدن میام


طرف داشته دنده عقب با ماشین از کوه میرفته بالا بهش میگن چرا دنده عقب میری میگه آخه می ترسم بالا جا نباشه نتونم دور بزنم بعدا وقتی می خواسته پایین بیاد باز می بینن داره دنده عقب می یاد میگن الان چرا دنده عقب می یای میگه اخه بالای کوه جا بود تونستم دور بزنم

به غضنفر میگن ترمز
ABS چیه؟ میگه تو سرعت های زیاد و سر پیچ ها کار حضرت ابوالفضل رو می کنه!!!

ترکه میره لباس فروشی، میگه: ببخشید شلوار نخی دارید؟ یارو میگه: بعله. ترکه میگه: بیزحمت دو نخ بدین!

من اگر اشک به دادم نرسد می شکنم اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم بر لب کلبه ی محصور وجود، من در این خلوت خاموش سکوت، اگر از یاد تو یادی نکنم، می شکنم اگر از هجر تو آهی نکشم، تک و تنها، می شکنم به خدا می شکنم


به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد.... عجب از محبت من که در او اثر ندارد.... غلط است هر که گوید : دل به دل راه دارد.... دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد


نگاهم را به روی خاک می کشانم شاید رد پایی از تو باشد.انقدر میروم تا نشانه ای از تو بیابم.نگاهم خسته و پاهایم نا توان است اما باز هم منتظر می مانم تا شاید روزی بیایی

وقتی از همه ی دنیا دلم می گیرد هیچکس و هیچ چیز نمی تواند طوفان درونم را ارام سازد.تنها نگریستن به چشمان همیشه نگران مادر است که درونم را ارام می سازد

به اشک هایم قسم که هیچ چیز جز جاودانگی عشق به من نیرو نمی دهد

عشق من شعر و شراب عشق تو نقش بر اب عشق تو یک گل زرد دستایی که سرد سرد عشق من مثل جنون ابی رنگ اسمونه مثل یک ماهی به دریاست عشق من ببین چه زیباست

اینو من نباید بهت بگم ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری که... نمی شه دوستت نداشت!

می گن شیشه عمر آدما اگه خیس بشه عمرشون کم می شه!می دونستی چشات شیشه عمر منه؟

هیچ می دونستی هربار که تو پلک می زنی من نفس می کشم؟پس مواظب باش به کسی خیره نشی که من خفه می شم!


به غضنفر میگن راسته که به شما هر چی می گن باید یه بار دیگه بگن تا بفهمین؟میگه :هان؟

ازغضنفر میپرسن جورابتو کی شستی میگه لطفا سوال تاریخی نپرسید


یه روز یه چوپان میره خواستگاری . بهش میگن چه کاره ای ؟میگه :مهندس دامپیوتر و پشم افزار

روز قیامت یه نیسان پر از حیوون از کنار ترکه رد میشه . از ترکه میپرسن کی بود ؟؟ ترکه میگه : نوح بود کشتی شو فروخته نیسان خریده !!!


دکتر به مریض گفت:گول خونت زیادشده .. زیادگول میخوری؟!!یه نسخه مینویسم:امپول بی وفایی,شربت بی معرفتی قرص زیرزبانی دروغ.در ضمن شنیدن هرگونه حرف عاشقانه قدغن چون حاوی میزان زیادی گوله . سعی کن خیلی هم محافظه کار باشی

زندگی کوتاه ترازآن است که به خصومت بگذرد وقلبها گرامی ترازآن هستندکه بشکنند فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم!

ترکه نوار نوحه گوش می داده هی میزده جلو ببینه کی شام میدن


شعر غضنفر برای دوست دخترش: صبح که دره پنجرمون وا میشه عصر که در پنجرمون وا میشه شب که در پنجرمون وا میشه وای که چقدر پنجرمون وا میشه !!!


مضرات امتحانات : افزایش بار علمی به طور نا خواسته ! کمبود شدید خواب و کاهش زمان لالا از هفت ساعت به هفت دقیقه ! رواج فرهنگ غلط پاچه خاری برای معلمان ! افزایش خشونت علیه حیوانات (خر زنی !!!) چپ و چول شدن چشمها بر اثر روش های غلط تقلبی ! سردرد حاصل از تمرکز

غضنفر رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت


ترکه میره مکه برعکس همه طواف میکنه... بهش میگن چرا برعکس طواف میکنی؟ میگه شما از اون ور دنبالش کنین من از این ور میگیرمش

یک بار یک غضنفر زنگ میزنه تاکسی تلفنی میگه اقا ماشین دارید. مردی که پشت تلفن بوده جواب میده بله. غضنفر میگه خوش به حالتون ما نداریم

مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی! چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا" وجود نداره !!!!! ؟؟؟؟؟؟؟


ترکه زنگ میزنه به یه دختری..دختره میگه چقدر لهجت بده ترکه میگه قطع کن دوباره میگیرم

از برگ گل نازکتری از هر چه گویم بهتری ، بسیار خوبان دیده ام اما تو چیز دیگری


از دختره می پرسن شوهر چند حرف داره؟ میگه اگه پیدا بشه حرف نداره

تیکه ی جدیددخترها به پسرها: این روزها همه از من شماره می خواهند، شما چطور؟

واکنش افراد مختلف هنگام دیدن بنز آخرین مدل:
آمریکایی:
Oh My God
عرب: احسنت
انگلیسی:
Very Nice
ایرانی: پدرسگ فلان فلان شده!